OKMÁNYHITELESÍTŐ IRODA

       
ATA Carnet hitelesítés

Származási bizonyítvány, kereskedelmi számla, egyéb ker. okmány hitelesítése

Nyomtatvány értékesítés Kiadvány forgalmazás

 

Ata Carnet, származási bizonyítványok, egyéb hitelesítés

ATA reklamáció ügyintézés, felvilágosítás


Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket a 2014 decemberi ügyfélfogadási rendről:

December 13. (ledolgozós szombat): ZÁRVA
December 15 – 18. (hétfőtől csütörtökig): 8 – 16 óráig
December 19. (péntek): 8 – 13 óráig
December 22 – 23 .(hétfő – kedd): 8 – 13 óráig
December 24 -  28. K A R ÁCS O NY: ZÁRVA
December 29 – 30.(hétfő – kedd): 8 – 13 óráig
December 31.  SZ I LV E S Z T E R: ZÁRVA

Első munkanap 2015. január 05. hétfőtől a megszokott rendben fogadjuk Ügyfeleinket.


Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a BKIK Okmányhitelesítő Irodája elköltözött, a Kossuth téren az okmányhitelesítés megszűnt!

Irodánk új címe: 1054 Budapest Hold u. 17. II. emelet (lifttel szemben).
Az ügyintézés idejére ingyenes parkolási lehetőség az udvarban (2 db fenntartott hely).

Tisztelt Ügyfeleink!

Az V. Hold utca - Báthory utca út rekonstrukciós munkái miatt irodánkat gépkocsival nehézkes lesz megközelíteni. Út lezárásra, forgalom terelésre, megállási tilalomra kell számítani (naponta változik). Az udvarban a parkoló még elérhető.

A munka befejezésének határideje: 2014. december 31.

A kellemetlenségért elnézésüket és szíves türelmüket kérjük.

Elérhetőségek:
Telefon: +36 (1) 311 1843, +36 (1) 269 1111, +36 (1) 269 1222
E-mail: okmany@bkik.hu

Ügyfélfogadás:
hétfőtől - csütörtökig 8 - 16 óráig
pénteken: 8 - 13 óráig

Munkatársaink:

Tószeginé Korecz Ilona /irodavezető/
Sirkó Mária

Koltai Mária


Felhívjuk Ügyfeleink szíves figyelmét, hogy irodánkban a hitelesítési díjat illetve az ATA óvadékot bankkártyás fizetéssel is rendezhetik!