Forrás: Napi Gazdaság

imageMég több magyar beszállítót keres a Lidl, a magyarok arányát 54-ről 60 százalékra emelnék - közölte a kereskedelmi vállalat.

 

 

 

 

 

A Lidl Magyarország bejelentette, hogy elindul a Lidl a magyar beszállítókért elnevezésű program. Az áruházban elérhető magyar termékek aránya jelenleg 54 százalék, a programtól azt várják, hogy 2014 végére ez az arány 60 százalék legyen. A Lidl Magyarország Bt. lehetőséget biztosít a magyar beszállítóknak a nemzetközi megjelenésre is, a termékek más európai országok áruházainak polcaira kerülhetnek.

Jelenleg 36 magyar beszállítónk 106 terméke érhető el 9 különböző országban - mondta Kovács Gergely, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója. Az elmúlt évben a Lidl magyar beszállítói 8,4 milliárd forint exportforgalmat bonyolítottak regionálisan.

A Lidl jelenleg 157 áruházzal van jelen Magyarországon, 1400-at is meghaladó termékkínálatában mintegy 200 magyar beszállító 810 féle terméke érhető el, azaz a magyar termékek aránya meghaladja az 50 százalékot.

A program keretében a Lidl meghirdeti az Év beszállítója díjat, amellyel 2013 beszállítói értékelésének eredményei alapján kiemelkedő teljesítményt nyújtó beszállítóikat szeretné díjazni.

Feltöltés dátuma: 2013. március 5.