Digitális iroda. Videókonferencia!

Digitális iroda. Videókonferencia!

Digitális iroda. Videókonferencia!

Digitális iroda. Videókonferencia!03/26
Digitális iroda. Videókonferencia!09:30

Kedves BKIK-tagjaink!

Amíg vírusveszély van, áttérünk a videókonferenciákra!

A koronavírus-járvány miatt vészhelyzet van az országban.  Az önök biztonsága érdekében áttérünk az információk, a látvány és a helyszín szempontjából tökéletes konferenciaérzetet biztosító élő videókonferenciákra.

Az élet nem áll meg. A friss tudásra, információkra szükségünk van. De most az önök és előadóink, munkatársaink, családunk biztonsága a legfontosabb.

Kedvezményes részvételi díj a BKIK tagjainak:

14.000 Ft helyett 9 000 Ft + áfa

A kedvezmény igénybe vételéhez a Regisztrációs űrlapon a „Kedvezmények” fül alatt válasszák ki: BKIK

Nem kell ott lenni, hogy ott legyél!

Digitális iroda

A rendetlenség sok pénzbe kerül

Élő videókonferencia az interneten keresztül

Időpont: 2020. március 26. 9.30–15.10
Helyszín: élő videókonferencia internetről (A konferencia még 7 napig visszanézhető!)

A rendetlenség, szervezetlenség, kidobott pénz. Ne az anarchiát válasszuk!

Csak komplex irodarendszerben gondolkodjunk! Az a legolcsóbb.

Papír alapú és digitális dokumentumok közötti átjárás a nyerő megoldás.

Miről szólunk?

Tudtad, hogy a dokumentumok keresésével a munkaidő 40 %-a elmegy? Érzékelted, hogy a munka alapját képező információ mennyisége 2013-2020 között a 44-szeresre nőtt? Kiszámoltad már, hogy a rosszul iktatott, rendszerezetlen dokumentumok, adatok keresése mekkora költséggel jár? Úgy érzed, hogy egyre több idő megy el az adatok, iratok keresésével és a rendetlen, szervezetlen belső kommunikációval?

Papíron vagy/és digitálisan dokumentáljunk és tároljuk az adatokat? Mindkettőre szükség van. De biztosan ki kell nyomtatnunk a digitális dokumentumok 81 %-át? Az iratok 79 %-át papíron kell tárolnunk? Irdatlan helyigénnyel? Adatfulladás helyett jelentős költségcsökkentés lesz a következménye.

Az irodákban a belső rendszereken zajlik a kommunikáció és információáramlás is. Digitális csatornákon folyik a csapatmunka. Mégis, az irodai környezet hozza ki a legtöbbet az emberekből. A külső adat- és iratkommunikációban még rengeteg költségcsökkentési lehetőség van. Gondoljunk a könyveléssel, az értékesítéssel, a NAV-val, banki műveletekkel kapcsolatos adat, iratmennyiség összekapcsolásában rejlő, hatalmas tartalékokra.

Kiknek szólunk?

Sok újat tudunk mondani a folyamatosan fejlesztésre szoruló digitális iroda működtetéséről, a jól szervezettség előnyeiről, a költségmegtakarításról. Várjuk a vállalati döntéshozókat!

Nem kell ott lenni, hogy ott legyél!

A konferencia részletes programja és regisztráció

 

Rendezők:

További felvilágosítás és információ:

Tel.: 1 239 9597
E-mail: konferencia@piacesprofit.hu