Munkahelyi konfliktuskezelési workshopok

Munkahelyi konfliktuskezelési workshopok

Munkahelyi konfliktuskezelési workshopok

Munkahelyi konfliktuskezelési workshopok04/14
Munkahelyi konfliktuskezelési workshopok09:00

A workshop célja

A workshop célja egy újfajta, teljeskörű szemlélet gyakorlati elsajátítása a konfliktuskezelésről, a konfliktus működéséről, folyamatáról és kommunikációs technikákról, amelynek használatával konfliktusait könnyedén és sikeresebben tudja kezelni.

Munkahelyi konfliktuskezelési tréningünkön a résztvevők megtanulhatják azt, hogy hogyan lehet a konfliktust erőforrássá alakítani, a szembenálló felek között pedig hidat építeni.

Tudta, hogy a munkahelyi kisebb viták, személyes harcok és konfliktusok csökkentik a munkavállalók produktivitását és munkára fordított idejét? Szeretné ezeket a konfliktusokat úgy kezelni, hogy a folyamatban senki ne sérüljön és a fennálló konfliktus pozitív építkezésbe forduljon át? Szeretné elérni, hogy a munkatársak között fokozódjon az együttműködés?     

Ha igen, akkor most itt a lehetőség! A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara egyedülálló munkahelyi konfliktuskezelési workshopja segít feltárni és kezelni a munkahelyi konfliktusokat. A tréning szakmai partnere a Közép Európai Mediációs Intézet.              

A workshop célja egy újfajta, teljeskörű szemlélet gyakorlati elsajátítása a konfliktuskezelésről, a konfliktus működéséről, folyamatáról és kommunikációs technikákról, amelynek használatával konfliktusait könnyedén és sikeresebben tudja kezelni.


A workshop során érintett témakörök:

Kommunikáció:

- A kommunikáció jelentősége egy konfliktusos helyzetben.
- Hogyan lehet egy jó kérdést feltenni vitás helyzetben?
- Hibák kezelése
- Hibák megengedése a szervezetben. Vezetőként hogyan tudjuk a hibákat kezelni, és visszajelezni azokat.
- Konfliktus és a konfliktus feloldását segítő technikák

Konfliktus:

- Mi az a konfliktus?
- Hogyan alakul ki?
- Mi az a pozitív konfliktuskezelés?
- Hogyan kezeljük és hogyan ne kezeljünk egy már kialakult konfliktust?

A mediáció (békés konfliktuskezelés) alapjaiba való betekintés:

- Ki az a mediátor és miben tud segíteni?
- Érdemes-e a cégének mediátor segítségét kérni?
- Mikor alkalmazható a mediáció módszertana?

Előadók, trénerek:

Dr. Németh Zoltán LLM. jogász, mediátor, a Közép Európai Mediációs Intézet elnöke
Dr. Szilágyi András, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Mediációs és Jogi Koordinációs Osztály elnöke

A workshop helyszíne: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara 1016. Krisztina krt. 99.
Workshop időpontjai: 2020. március 17. , 2020. április. 14.                                      

A workshop időtartama: 9-15 óra között

Jelentkezés módja e-mail címen “Konfliktuskezelési workshop” jeligével.

Jelentkezési határidő: folyamatos

Jelentkezést a jelentkezési díj befizetésével tudjuk biztosítani!

Workshop ára: bruttó 27 500 Ft/fő

A helyek limitált számba vehetők igénybe.  Ne maradjon le! Jelentkezzen minél hamarabb!