Elstartolt az Employer Branding Award 2019

Elstartolt az Employer Branding Award 2019

Elstartolt az Employer Branding Award 2019

Elstartolt az Employer Branding Award 201902/03
Elstartolt az Employer Branding Award 201911:21

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata - a munkáltatói márkaépítés hazai intézményi formálója - ötödik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot (Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja 2019). Az idei újdonság, hogy közepes - (50-500 fő) és nagyvállalati (500 fő felett)  kategória mellett,  állami intézményi kategóriában is lehet nevezni 2020. március 20-ig. 

A pályázat egyedülálló, hiszen a legjobb hazai munkáltatói márkaépítés gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. Az Employer Branding Award 2019 azon HR és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb éves Employer Branding stratégiákat és kampányokat dolgozták ki, hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind a  munkaerőpiacon. A magyarországi munkáltatók többsége számára a pályázat követhető jó gyakorlatokat tesz láthatóvá, hiszen az Employer Branding Award számot ad a munkavállalókért harcoló piac legújabb fejlesztéseiről.

A pályázatra a Public Relations Szövetség közép- (50-500 fő), nagyvállalati (500 fő felett) és állami intézményi kategóriában várja a pályaműveket. A vállalatok két szakmai kategóriában nevezhetnek: éves Employer Branding stratégia bemutatásával, illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal lehet nevezni a 2019-es évből.

Az idei év újdonsága, hogy egy újabb kategóriával bővült a pályázati lehetőségek köre, ugyanis nyitunk az állami intézmények felé, mert azt látjuk, hogy egyre több a jó gyakorlat ott is, amelyet szívesen osztanánk meg. Eddig az állami vállalatok pályázatai sem voltak jellemzőek, így bízunk benne, hogy sikerül nekik is kedvet csinálnunk idén a megmérettetésre. Az Employer Branding Award presztízse 5 év alatt nagyot nőtt, hiszen megkerülhetetlen díjjá vált és jelentős szerepet tölt be a kommunikációs és HR szakma edukációjában. A szakmaiság és a hitelesség teszi ezt a díjat egyedivé abban az időszakban, amikor szinte naponta adnak át különböző díjakat a HR területen, sokszor a szakmaiság minden látszatát is mellőzve. Ez a díj ebben a „díjesőben” egy stabil, kiszámítható és hiteles szakmai sziget. Ennek biztosítéka a komplex pályázati kiírás és a független, az ország meghatározó HR és kommunikációs igazgatóiból álló  zsűri, amelynek összetétele biztosíték a magas szakmai színvonalra és az értékteremtésre.” – mondta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award létrehozója.

Az Employer Branding Award honlapján az összes fontos információt egy helyen megtalálhatják az érdeklődök: www.employerbrandingaward.hu. A zsűri összetétele itt látható:  http://www.employerbrandingaward.hu/ertekeles/#zsuritagok

A Magyar PR Szövetség a jelentkezéseket 2020. március 20-ig várja. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2020 tavaszán várható. Az Employer Branding Award már második éve szerepel a Kreatív által jegyzett PR Toplistában, így a díjazott vállalatok együttműködő partnerei  (ügynökségei) utólagos pontjóváírásra számíthatnak.

További információ:
Kádár Balázs
MPRSZ elnökségi tag, Employer Branding Tagozat vezetője
Mobil: +36 30 282 1336
E-mail: 

Pályázati kiírás