Okmányhitelesítő Iroda

Okmányhitelesítő Iroda

Okmányhitelesítő Iroda

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a járványügyi veszélyhelyzet miatt az Okmányhitelesítő Iroda speciális nyitvatartási rendben üzemel. Az alábbi napokon és időszakban tudjuk fogadni személyesen Önöket:

            Kedd: 10 -14 óráig
            Szerda: 10 – 14 óráig
            Csütörtök: 10 – 14 óráig

A fenti ügyfélfogadási időn kívül az alábbi telefonszámokon tudnak információt kérni:
+36 30 435 5216, +36 30 435 6782, +36 30 435 8817

A járványügyi veszélyhelyzet miatt munkatársaink és az Önök egészségének és életének megóvása érdekében elrendelt intézkedéseink megértését, az Önöket ért kellemetlenségekért elnézésüket kérjük!

 
Irodánk címe:
1016 Budapest, Krisztina körút 99. II. emelet 204-es szoba
 
Elérhetőségeink:
Telefon: +36 (1) 311 1843, +36 (1) 269 1111, +36 (1) 269 1222
 
Ügyfélfogadás:
hétfőtől csütörtökig: 8.00 – 16.00 óráig
pénteken: 8.00 – 13.00 óráig
 
 
Munkatársaink:
 
Koltai Mária
Gáspár Beatrix
Ujvári Viktor
 
Felhívjuk Ügyfeleink szíves figyelmét, hogy irodánkban a hitelesítési díjat illetve az ATA óvadékot bankkártyás fizetéssel is rendezhetik!