Közép-Európa Kapujában: Üzleti Innováció és Hálózatépítés a Juhhé!-BKIK Konferencián

A rendezvény kiemelkedő eleme egy átfogó és interaktív panelbeszélgetés volt, amely a nemzetközi piacra lépés és tartós piaci jelenlét intézményi támogatásának fontosságát tárgyalta Csehország, Lengyelország, Szlovákia és Szlovénia kontextusában.

A rendezvényt Csősz Péter, a Juhhé! Business vezetője és Csókay Ákos, a BKIK főtitkára nyitotta meg köszöntő beszédével, amely bevezette a nap eseményeit és meghatározta a rendezvény pozitív és nyitott hangulatát. Keszthelyi Péter, a Nemzetközi és Külgazdasági Kollégium alelnöke tájékoztatót nyújtott a kamarai önkéntes tagság előnyeiről, kiemelve a BKIK által kínált hálózatépítési és támogatási lehetőségeket.

A rendezvény kiemelkedő eleme egy átfogó és interaktív panelbeszélgetés volt, amely a nemzetközi piacra lépés és tartós piaci jelenlét intézményi támogatásának fontosságát tárgyalta Csehország, Lengyelország, Szlovákia és Szlovénia kontextusában. A CED Közép-európai Gazdaságfejlesztési Hálózat Nonprofit Kft. képviselői, köztük dr. Pinczés Olga exportfejlesztési divízióvezető, Mihók Gábor regionális képviselő és Héra József irodavezető, valamint Szép Attila, a Szlovák Köztársaság Külügyminisztériumának gazdasági és kereskedelmi tanácsadója osztották meg értékes tapasztalataikat és tanácsaikat a sikeres nemzetközi terjeszkedésről.

A résztvevő cégvezetők olyan magyar előadóktól hallhattak sikeres vállalatvezetési gyakorlatokat és stratégiákat, akik már sikeresen felépítették vállalkozásukat. Juhász Attila, az Újház Zrt. igazgatósági elnöke részletes beszámolót tartott a cég piaci terjeszkedésének valóságos tapasztalatairól. Besztró Szabolcs, a Billingo Technologies Zrt. operatív és stratégiai igazgatója ismertette a vállalat által alkalmazott módszereket, amelyekkel sikerült kiemelkedni versenytársaik közül. Perger Gabriella, a BioHair képviselője pedig a franchise több évtizedes tapasztalatairól számolt be.

A “networkingebéd” és kávészünetek ideje alatt irányított kapcsolatépítés zajlott, amely lehetővé tette a résztvevők számára, hogy laza, mégis hatékony módon bővítsék üzleti hálózatukat. Ez a közvetlen és interaktív környezet ideális platformot biztosított mindenkinek a tapasztalatcseréhez és új üzleti lehetőségek felkutatásához.

A BKIK nemzetközi üzleti kapcsolatépítésének egyik fontos következő eseménye a brünni vásár lesz, amely június 4-6. között kerül megrendezésre. Erről részletes tájékoztatót itt találnak: (BKIK üzleti delegációja a Brünni (Brno) URBIS Smart City Meet Up rendezvényre).