2024 május 30. | Csütörtök - 09:30 | 16:30 | Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. VII. emelet

Cégmarketing trendek – 2024

minden esemény

BKIK-tagoknak, regisztráltaknak jelentős kedvezményes részvételi lehetőség a Cégmarketing trendek – 2024 című BKIK-PP konferenciára!

1. Helyszíni részvétel
15 500 Ft helyett 11 500 Ft + áfa. Kuponkód: HR24

2. Távoli részvétel (videón másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval)
17 500 Ft helyett 13 500 Ft + áfa. Kuponkód: VR24

3. Kombináltan (helyszín, videó):
23 500 Ft helyett 19 500 Ft + áfa. Kuponkód: KR24

Figyelem! A kedvezmény érvényesítéséhez a Regisztráció kitöltésekor a „Kupon kód

Cégmarketing trendek – 2024

Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

 

Időpont: 2024. május 30. csütörtök, 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról videón résztvevőknek: május 31. 12 órától június 9.-ig jelszóval

 

Aki lemarad, az kimarad! Mindenhol ott kell lennünk! Hogyan tegyük?

Evolúció vagy revolúció zajlik a marketingben? Teljesen újjá formálódik?

Hatalmas zajban kell kihallatszódnunk. Bírnunk kell pénzzel és erővel!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

 

Miről szólunk?

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenhol látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. Aki lemarad, az kimarad. Ember és technológia ezért van most felpörgetett állapotban! Ez 2024 marketingtrendje.

Evolúciós vagy már inkább revolúciós ugrás tanúi vagyunk? Az AI diktálta tempó óriási. Ember legyen a talpán, aki bírja követni a naponta ezrével piacra dobott újdonságokat.

A marketingre az elmúlt évben áttevődött a teljes értékesítői felelősség. A cégstratégiába beemelt marketing minden ága, legyen az offline, online marketing, PR, kommunikáció, brandépítés, csak jóval nagyobb büdzsével tud a mindenhol jelen levés kényszerének megfelelni.

Mikor online és mikor offline? Social media, hírlevél, print vagy a konferencia, podcast a nyerő? A vásárló szívéhez, lelkéhez, eszéhez, pénztárcájához vagy a vágyaihoz szóljunk? A technológia és az adatvezéreltség igénye mennyivel növelte meg a büdzsét? Milyen stílus hoz ma több vevőt? Hogyan szólítjuk meg a célcsoportot? A B2B marketingben most mi a menő? Hogyan juttassuk el üzeneteinket az egyre nagyobb kommunikációs zajban?

Ezekre a kérdésekre adnak választ a szakma legjobbjai a 12. alkalommal megrendezendő Cégmarketing trendek című konferencián.

Kiknek szóljunk?

Várjuk a kkv-döntéshozókat, a cégek marketing-kommunikációs vezetőit, munkatársait, az értékesítési felelőseit, s a cég arcait, akiknek feladata, hogy a marketing megnövekedett, stratégiai szerepét a cégben tudatosan erősítsék.

Kiemelt témák

A marketing evolúciója vagy revolúciója? Az ok és okozat: az AI.

A digitális marketing mindent visz! Itt már forradalom zajlik? (berta gergő)

MI a közösségi médiában. Biztos, hogy minden cégnek jó lesz? (Ricsi)

Fogyasztói szokások generációkra bontva – 2024.

Hol van még tere az offline-nak? Reklám és PR-költések a printben és a fizikai térben.

Felejtsük el a hirdetési mixet! Gondolkodjunk célcsoportban!

Webáruházi marketing fénysebességre kapcsolva.

SEO. A legjobban megtérülő csatorna. (bonyhádi)

Milyen feladatokat kell gyorsabban elvégeznie az online marketingesnek 2024-ben? (Deli Robi)

Saját rendezvények, nagy fesztiválok, üzleti közösségek. Mutasd a cégedet mindenütt!

Most ne a Google Ads költségvetésen spórolj!

Reklám a szemnek és a szívnek. Mivel lehet megnyerni a célcsoportot 2024-ben?

A hírlevél reneszánsza. A legértékesebb az ügyféllista. Hogyan őrizzük meg az értékét?

A tartalom egyedisége az MI-stílus eluralkodása mellett. (Sipos Zoli)

EU-AI rendelet. Sok lesz az adminisztráció és a büntetés!

A céges profilok mögé rejtőzés hátrányai? Miért nincs arc, élő személy a céges oldaladon?

Az adatbázisépítés, adatközpontúság új módszerei. Hogyan építs szegmentált adatbázist?

Itt az adat! Hol az adat? Épp az orrod előtt!

A szép, a megnyerő, a durva vagy a megosztó? Melyik stílus jön be a tartalomban?

A PR jövője a lejáratások korában. Merre vegyük az irányt? (Lakatos Zsofi)

Csináljunk inkább saját konferenciákat, tréningeket, podcastokat! Miért?

A lokális oldalak, csoportok szerepének felértékelődése. Hogyan használjuk ki?

Adatvezérelt marketing új utakon.

Ki ne szeretné, hogy utcát nevezzenek el róla?

Hogyan építs időt álló brandet magadnak és vállalkozásodnak?

A kommunikáció csúcsa és mélységei? Zöldre mosás kerozinnal?

Az influencerek virágzása. Mire használhatók a legjobban?

Amitől tényleg él a kisvállalati márkaépítés az AI korában. (Barna)

Nyelvi modellek, grafikai alkalmazások, marketingkreátorok. Minden nap új trónfosztók a piacon. Most melyik a jobb?

A jó kommunikációs képesség most aranyat ér. Tanulható!

Interaktív beszélgetés: Te hány marketinges munkáját spóroltad meg az AI-munkatárs miatt?

Felkért előadók

Berta Gergő ügyvezető/tulajdonos, Maximum Business Kft., Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség, Deli Norbert szakmai vezető, HD marketing, Demcsák Zsuzsa kommunikációs szakember, tréner, Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft., dr. Domokos Márton szenior tanácsadó, CMS kordinátor, CEE Data Protection Practice, CMNO, Ferling József stratégiai igazgató, Ferling Kft., Klausz Melinda közösségi médiaspecialista (közösségi-media.com), Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó Shoprenter, Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald Kft., Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup Kft., Nagy Barna ügyvezető, Kreatív Vonalak Kft., Sági Ferenc kutatási igazgató, NRC, Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft., Varga Dániel reklámszakértő.

Grátisz Networking program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

A konferencia részletes programja és regisztráció 

Események
Kategóriák
Regisztrált vállalkozások országos keresője
Tovább